Reklamace a vrácení zboží

VRÁCENÍ

Pokud nejste se zbožím, které jste obdrželi, spokojeni, můžete ho do 14 dnů od převzetí vrátit.

Jedná se však pouze o zboží, které nebylo na základě vašich požadavků nijak upravováno  (tzn. nelze vrátit sukně ušité na míru, šaty, které byly upraveny na vaše míry, prodloužené či zkrácené legíny atd).

 

Vrácené zboží zasílejte na adresu Zásilkovny:

https://www.zasilkovna.cz/pobocky/brno-zabovresky-minska-45

Petra Oťahelová

tel. 773157083

petra@namakko.cz

 

 

Veškeré náklady spojené s navrácením zboží jsou v tomto případě hrazené vámi. Částku za zboží (vč. poštovného) vám vrátíme do 14 dnů ode dne, kdy jsme zboží přijali a to na účet. Pokud ji chcete vrátit jinak (např. jiné číslo účtu), kontaktujte nás.

Nenošené zboží prosím zasílejte pečlivě zabalené a označené, aby po cestě nedošlo  k jeho poškození. Zboží si samozřejmě můžete vyzkoušet (jinak byste nezjistili, že vám nesedí), pokud bude ale nošené, pak ho už nelze vrátit. 

K balíčku prosím připište Vaše jméno, příjmení, číslo objednávky, číslo účtu a informaci o tom, jestli si přejete zboží vyměnit, anebo peníze vrátit na účet. Zároveň nám prosím napište i email.

 

REKLAMACE

Pokud jste zjistili, že jste obdrželi vadné zboží, příp. se vada projevila v období 6 měsíců od zakoupení, tak nám prosím vadné zboží pošlete na níže uvedenou adresu Zásilkovny:

https://www.zasilkovna.cz/pobocky/brno-zabovresky-minska-45

Petra Oťahelová

tel. 773157083

petra@namakko.cz

 

 

Zákonná lhůta pro vyřízení reklamací je 30 dnů, snažíme se ale vše řešit co nejdříve.

Pokud nebude možné zboží opravit či vyměnit, tak máte nárok na odstoupení od smlouvy a my vám za reklamované zboží vrátíme zpět peníze. 

K balíčku prosím připište Vaše jméno, příjmení, číslo objednávky a číslo účtu. Zároveň nám prosím napište i email.